# TEST RIDE
Θα ήθελα ένα Test Ride σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο.
Λόγω της μεγάλης γκάμας, δεν είναι εφικτό να υπάρχουν όλα τα μοντέλα διαθέσιμα για δοκιμή.
Υπάρχει δυνατότητα οδήγησης ορισμένων μοντέλων στην έκθεσή μας ή σε καταστήματα συνεργατών μας.
Απαιτείται επικοινωνία με το κατάστημα για επιβεβαίωση και ραντεβού.
Μπορείτε να δείτε τα διαθέσιμα μοντέλα για test ride:
- ΑΤΤΙΚΗ:
Διαθέσιμα μοντέλα SYM: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο
Διαθέσιμα μοντέλα DAYTONA : Κάντε κλικ στον σύνδεσμο
Διαθέσιμα μοντέλα DAYTONA BEST ELECTRIC: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο
Διαθέσιμα μοντέλα ZONTES, DAYTONA DYMOTO: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο
- ΥΠΟΛ.ΕΛΛΑΔΑ: Βρείτε μέσα από τη σελίδα του μοντέλου αν υπάρχει διαθέσιμο test ride
Δεν διατίθεται Test Ride στη περιοχή μου. Υπάρχει πιθανότητα να έρθει στο μέλλον;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας, για το αν υπάρχει σχετική πληροφόρηση.
# Νέα Μοντέλα – Διαθεσιμότητα
Πότε θα κυκλοφορήσει ένα νέο μοντέλο στην Ελλάδα; Ποια θα είναι η τιμή του;
Ημερομηνία έναρξης παραγωγής, διάθεσης και οι τιμές νέων μοντέλων γνωστοποιούνται όταν είναι ανακοινώσιμα, μόνο μέσα από την ιστοσελίδα μας ή μέσω δελτίων τύπου της εταιρείας στα ΜΜΕ.
Είναι διαθέσιμο το μοντέλο και τα χρώματα που βλέπω στο site;
Τα καταστήματα του δικτύου μας ενημερώνονται online για τα άμεσα διαθέσιμα μοντέλα και χρώματα, τα αναμενόμενα και την πιθανή ημερομηνία παραλαβής τους.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα πώλησης
Βλέπω στο site σας ένα μοντέλο και χρώμα που με ενδιαφέρει, αλλά σε κανένα κατάστημα δεν υπάρχει διαθέσιμο είτε άμεσα είτε από επόμενη παραλαβή. Που μπορώ να το βρω;
Το συγκεκριμένο χρώμα δεν είναι διαθέσιμο στις αποθήκες μας. Εμφανίζεται στο site, καθώς ορισμένοι συνεργάτες μας ενδεχομένως να διαθέτουν απόθεμα.
Αν βρίσκεστε στον νομό Αττικής, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να σας υποδείξουμε καταστήματα που έχουν άμεσα διαθέσιμο το μοντέλο στο χρώμα που σας ενδιαφέρει.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρείας είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή | 09:00 – 17:00
Τηλ.: 210 9403880
Έχω δίπλωμα αυτοκινήτου. Με τι προϋποθέσεις μπορώ να οδηγήσω ένα όχημα;
Αναλυτικά περιγράφονται οι ισοδυναμίες στο site μας. Κάντε κλικ
εδώ.
Δεν έχω δίπλωμα. Μπορώ να οδηγήσω κάποιο μοτοποδήλατο νόμιμα;
Πλέον μπορείτε να οδηγήσετε δίκυκλα/τρίκυκλα μοτοποδήλατα με ανώτατη ταχύτητα 25 km/h χωρίς άδεια οδήγησης. Μάθετε περισσότερα εδώ
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρείας είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή | 09:00 – 17:00
Τηλ.: 210 9403880
# Πωλήσεις
Ενδιαφέρομαι για αγορά
Ενδιαφέρομαι για αγορά. Ποιος είναι ο συνεργάτης σας στην περιοχή που διαμένω;
Δείτε τον πλησιέστερο συνεργάτη μας μέσω το δικτύου μας στον ακόλουθο σύνδεσμο.
Παρακαλούμε επικοινωνήσετε απευθείας με τον συνεργάτη για να λάβετε προσφορά.
Δέχεστε ανταλλαγή το μεταχειρισμένο μου μοντέλο για αγορά καινούριου της γκάμας σας;
Για τη δυνατότητα ανταλλαγής μεταχειρισμένου με καινούργιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το δίκτυο.
Μπορώ να αγοράσω ένα μοντέλο με δόσεις;
Ναι. Ανάλογα με το μοντέλο που σας ενδιαφέρει, υπάρχουν διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα ή δυνατότητα αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας.
Πόσο θα μου βγει η κάθε δόση;
Μπορείτε να βρείτε ενδεικτικό εργαλείο υπολογισμού της δόσης στο πεδίο “Τιμοκατάλογος / Υπολογισμός Δόσης” στο site μας.
Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για χρηματοδοτικό πρόγραμμα;
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζονται είναι:
- Αστυνομική ταυτότητα.
- Πρόσφατο εκκαθαριστικό εφορίας
(για ελεύθερο επαγγελματία απαιτούνται τα 2 τελευταία εκκαθαριστικά). - Μισθοδοσία τελευταίου μήνα ή τελευταίο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης
(σε περίπτωση πρόσφατης συνταξιοδότησης προσκομίζει την απόφαση συνταξιοδότησης).
Τι χρειάζεται για αγορά μέσω πιστωτικής κάρτας;
Για αγορά με κάρτα αρκεί να υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στην πιστωτική σας κάρτα. Αν δεν διαθέτετε επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σας μπορείτε να επιλέξετε αγορά με προκαταβολή, μειώνοντας έτσι το ποσό που θα απαιτείται να δεσμευθεί από το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
Δεκτές γίνονται οι πιστωτικές κάρτες VISA, MASTERCARD ή MAESTRO.
Ποιο είναι το επιτόκιο για αγορά με πιστωτική κάρτα;
Το επιτόκιο είναι 3,25% + Euribor 3M πλέον εισφοράς 0,6% του Ν.128 και ισχύει για αγορά από την έκθεσή μας, Θησέως 312, Καλλιθέα και καταστήματα συνεργατών με δυνατότητα χρήσης του online μηχανισμού “Αγορά με Κάρτα” της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με τα καταστήματα του δικτύου μας για να ενημερωθείτε αν παρέχουν την σχετική δυνατότητα.
Θέλω να μου κάνετε προσφορά για αγορά ενός μοντέλου. Ποιες οι δυνατότητες εξόφλησης του οχήματος;
Για προσφορά αγοράς μοντέλου, μετρητοίς, με χρηματοδότηση, με πιστωτική κάρτα, με προκαταβολή ή χωρίς προκαταβολή,
μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τα καταστήματα του δικτύου μας.
Θέλω να αγοράσω ένα μοντέλο και να μου το στείλετε στην περιοχή που διαμένω.
Μεμονωμένες πωλήσεις και αποστολές οχημάτων δεν πραγματοποιούνται.
Παρακαλούμε επικοινωνήσετε απευθείας με τα καταστήματα του δικτύου μας για να λάβετε προσφορά.
Μπορώ να αγοράσω ένα μοντέλο και να μου το στείλετε εξωτερικό;
Δεν παραδίδουμε όχημα χωρίς πινακίδα και μεταβίβαση. Το όχημα θα εξαχθεί ενάριθμο.
Σε περίπτωση που απαιτηθεί COC-αντίγραφο στην χώρα προορισμού, πατήστε
εδώ
Προσπαθώ να προχωρήσω σε αγορά μέσω του e-shop της εταιρείας αλλά δε δέχεται το σύστημα την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Γιατί συμβαίνει αυτό;
- Ελέγξατε ότι η κάρτα που χρησιμοποιήσατε είναι ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ και όχι ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ.
Αν δεν έχετε πιστωτική κάρτα στην κατοχή σας, μπορείτε να κάνετε αίτηση έκδοσης πιστωτικής κάρτας στην τράπεζά σας και να επωφεληθείτε του ΑΤΟΚΟΥ διακανονισμού που προσφέρει η εταιρεία μας μέσω του e-shop. - Ελέγξατε ότι το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτα σας επαρκεί για τη συναλλαγή.
- Ελέγξατε το ανώτατο όριο ημερήσιων συναλλαγών της κάρτα σας επαρκεί για τη συναλλαγή.
Ενδεχομένως αν το υπόλοιπό σας δεν επαρκεί, να δοκιμάσετε να προχωρήσετε στην αγορά με την προσθήκη ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ. - Επικοινωνήσατε με την τράπεζά σας.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρείας είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή | 09:00 – 17:00
Τηλ.: 210 9403880
Ενδιαφέρομαι για ηλεκτρικό scooter
Έχετε ηλεκτρικά scooter χωρίς να χρειάζεται δίπλωμα;
Διαθέτουμε εκδόσεις scooters με τελική ταχύτητα 25km/h για τα οποία δεν απαιτείται άδεια οδήγησης.
Παρακαλούμε επικοινωνήσετε απευθείας με τα καταστήματα του δικτύου μας για να ενημερωθείτε σχετικά και να λάβετε προσφορά.
Ποια η τιμή της μπαταρίας από ένα ηλεκτρικό scooter;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει για να σας ενημερώσουμε για την τρέχουσα προτεινόμενη τιμή λιανικής.
Η αυτονομία που ανακοινώνετε στο site είναι η εργοστασιακή; Έχει διαφορά από την πραγματική;
Η αυτονομία που ανακοινώνεται στο site μας είναι βάσει έγκρισης τύπου κατασκευής, έχοντας προκύψει από τυποποιημένο ευρωπαϊκό πρότυπο δοκιμών υπό συγκεκριμένες συνθήκες και διάφορες ταχύτητες.
Η αυτονομία εξαρτάται από τις συνθήκες περιβάλλοντος και οδήγησης αλλά και του τρόπου φόρτισης της μπαταρίας. Παράγοντες όπως ανωφέρεια, θερμοκρασία περιβάλλοντος, το βάρος αναβατών την επηρεάζουν.
Υπάρχει δυνατότητα αγοράς με πιστωτική κάρτα, ΑΤΟΚΑ;
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα άμεσα διαθέσιμα μοντέλα που προσφέρονται ΑΤΟΚΑ για αγορά μέσω πιστωτικής κάρτας https://onlineorder.gorgolis.gr και να προχωρήσετε σε αγορά και μέσω του e-shop με τόπο παράδοσης έναν συνεργάτη του δικτύου μας.
Για το σύνολο των μοντέλων της γκάμας μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας και με τα καταστήματα του δικτύου μας για να λάβετε προσφορά και να σας κατευθύνουν.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρείας είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή | 09:00 – 17:00
Τηλ.: 210 9403880
Πότε θα μου παραδοθεί ένα όχημα που έχω παραγγείλει και δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα;
Ο χρόνος παράδοσης, εξαρτάται από:
- Την άμεση ή μη διαθεσιμότητα του οχήματος στις αποθήκες της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.,
- Τον αναμενόμενο χρόνο νέας παραλαβής στις αποθήκες της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. και του εκτελωνισμού του οχήματος στη χώρα μας,
- Το χρόνο διεκπεραίωσης της παραγγελίας από τη μεταφορική εταιρεία στο κατάστημα του συνεργάτη,
Το κατάστημα που δέχθηκε την παραγγελία είναι αρμόδιο να σας απαντήσει για την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης του οχήματος καθώς και για πιθανή μεταβολή της ημερομηνίας αυτής.
Με ενημέρωσε το κατάστημα για αλλαγή της εκτιμώμενης ημερομηνίας παλαβής του οχήματος που έχουν παραγγείλει. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Οι πρόσφατες καθυστερήσεις των παραλαβών οφείλονται σε τεράστιες αλλαγές στα δρομολόγια των εμπορικών πλοίων λόγω των τρεχουσών γεωπολιτικών συνθηκών στη Μέση Ανατολή. Τα πλοία είναι υποχρεωμένα να πραγματοποιήσουν τον περίπλου της Αφρικής, αποφεύγοντας τη διώρυγα του Σουέζ, με αναπόφευκτο αντίκτυπο στον χρόνο μεταφοράς. Ζητούμε την υπομονή και κατανόησή σας.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρείας είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή | 09:00 – 17:00
Τηλ.: 210 9403880
Παράδοση οχήματος από e-shop
Προχώρησα στην αγορά οχήματος μέσω e-shop με εξόφληση μέρους του ποσού με κατάθεση προκαταβολής. Σε ποιον λογαριασμό καταθέτω;
Για να εκτελεστεί η online παραγγελίας σας, εφόσον επιλέξατε αγορά με προκαταβολή, θα πρέπει εντός 3 ημερών από την αγορά να προβείτε σε κατάθεση του ποσού που έχετε επιλέξει σε έναν από τους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της εταιρείας. Δείτε αναλυτικά
Προχώρησα σε αγορά μέσω e-shop αλλά δεν έλαβα σχετικό επιβεβαιωτικό email.
Ελέγξτε τα email σας στον φάκελο “Ανεπιθύμητα emails – spam”.
Επίσης, η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, εμφανίστηκε στην οθόνη σας, κατά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρείας είναι:
Δευτέρα – Παρασκευή | 09:00 – 17:00
Τηλ.: 210 9403880
# Άρση Παρακράτησης
Ποια τα βήματα άρσης παρακράτησης οχήματος;
Έχει ψηφισθεί ο σχετικός νόμος για την αυτοδίκαιη άρση παρακράτησης κυριότητας, νόμος 4784/2021, άρθρο 50.
Σε περίπτωση που δεν έχει επέλθει το πέρας 7 ετών για την αυτοδίκαιη παρακράτηση, από 11/01/2024 μπορείτε να προχωρήσετε με την άρση παρακράτησης μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας στο gov.gr.
Ο σύνδεσμος για την απευθείας άρση παρακράτησης είναι ο ακόλουθος: https://drivers-vehicles.services.gov.gr.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://mindigital.gr/archives/5759
# C.O.C. Οχήματος
Μου ζητήθηκε το C.O.C. του οχήματος για την εξαγωγή του στο εξωτερικό.
Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης (COC) του οχήματός σας έχει κατατεθεί στο Υπουργείο (Τμήμα Συγκοινωνιών), όταν ταξινομήθηκε το όχημα στην Ελλάδα. Ελέγξτε αν υπάρχει η δυνατότητα να πάρετε αντίγραφο από εκεί.
Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, θα μπορούσαμε να σας προμηθεύσουμε με αντίγραφο του COC (στα αγγλικά) με κόστος 120€.
Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σχετική κατάθεση του ποσού σε έναν από τους κάτωθι λογαριασμούς και παρακαλούμε
ενημερώστε μας:
- Με τα στοιχεία του καταθέτη καθώς και
- Τα στοιχεία/διεύθυνση παράδοσης του COC:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΗ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 477 / 47009372
IBAN GR6601104770000047747009372
EUROBANK
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 0026.0233.14.0200220643
IBAN GR1902602330000140200220643
ALPHA
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 330-00-2002-019251
IBAN GR87 0140 3300 3300 0200 2019 251
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 5611-022811-476
IBAN GR17 0172 6110 0056 1102 2811 476
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ
Χρειάζομαι τις οδηγίες χρήσης για το όχημά μου
Χρειάζομαι το ΒΙΒΛΙΟ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ για το όχημα μου
Τα οχήματα συνοδεύονται από το Γενικό Βιβλιάριο Χρήσης και Συντήρησης με χρήσιμες οδηγίες για τη χρήση τους. Σε περίπτωση που δεν σας έχει παραδοθεί με την παράδοση του οχήματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα πώλησης.
Για το ειδικό Βιβλιάριο Χρήσης και Συντήρησης του κάθε μοντέλου μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του μοντέλου στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να το κατεβάσετε από την ειδικά διαμορφωμένη ενότητα με την ονομασία “OWNER’S MANUAL”.
Αν το μοντέλο δε βρίσκεται πλέον διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρείας, παρακαλούμε επισκεφτείτε ένα συνεργείο του δικτύου για να λάβετε το βιβλίο χρήσης σε ηλεκτρονικό αρχείο ή εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμα επικοινωνίας. Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε πλήρως τον 17ψηφιο αριθμό του οχήματός σας, ο οποίος αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο (Ε).
Χρειάζομαι το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ για το όχημα μου
Το πρόγραμμα συντήρησης του οχήματος βρίσκεται στη σελίδα του μοντέλου στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Αν το μοντέλο δε βρίσκεται πλέον διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρείας, τα συνεργεία διαθέτουν πρόσβαση στα προγράμματα συντήρησης.
Παρακαλούμε επισκεφτείτε ένα συνεργείο του δικτύου για να λάβετε το πρόγραμμα συντήρησης σε ηλεκτρονικό αρχείο ή εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμα επικοινωνίας. Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε πλήρως τον 17ψηφιο αριθμό του οχήματός σας, ο οποίος αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο (Ε).
Χρειάζομαι το SERVICE MANUAL για το όχημα μου
Το service manual δεν διατίθεται.
Προτείνουμε να απευθυνθείτε σε ένα συνεργείο.
# Τροποποιήσεις Οχήματος
Μπορώ να μεταβάλλω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματός μου;
Βάσει των ευρωπαϊκών κανονισμών δεν επιτρέπεται η τροποποίηση από τις εργοστασιακές προδιαγραφές κατασκευής, όπως επίσης και κάθε σχετική ενημέρωση για τροποποίηση.
Η χρησιμοποίηση aftermarket ανταλλακτικών, συναγερμού ή αξεσουάρ τροποποιούν το σχεδιασμό του οχήματος.
Η τροποποίηση και μετατροπή των τεχνικών χαρακτηριστικών του οχήματος οδηγεί σε απώλεια της εγγύησης των εξαρτημάτων ή λειτουργιών του οχήματος που επηρεάζονται από τη μετατροπή αυτή. Φυσικά για τα μέρη που δεν επηρεάζονται, η εγγύηση ισχύει κανονικά.
Το κατάστημα που θα τοποθετήσει after market αξεσουάρ, μπορεί να σας ενημερώσει αν και ποια λειτουργία του οχήματος ενδέχεται να επηρεαστεί από την τοποθέτησή τους.
# Στρώσιμο κινητήρα
Πως γίνεται το στρώσιμο του κινητήρα του νέου μου οχήματος;
Μπορείτε να βρείτε τις σχετικές οδηγίες στο βιβλίο χρήσης και συντήρησης.
Σε περίπτωση που δεν σας έχει παραδοθεί με την παράδοση του οχήματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα πώλησης.
Αν έχετε χάσει το βιβλίο χρήσης και συντήρησης του οχήματός σας,
επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας
# Κατανάλωση Οχήματος
Οι καταναλώσεις που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες των μοντέλων πως προκύπτουν;
Η αυτονομία που ανακοινώνεται στα μοντέλα είναι με οδήγηση βάσει της έγκρισης τύπου.
Αυτό σημαίνει ότι η μέτρηση της αυτονομίας γίνεται με ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο, με ρυθμό οδήγησης που καθορίζεται από τα πρότυπα των εγκρίσεων τύπου και ανακοινώνονται ως ενδεικτική τιμή.
Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης υπάρχουν πολλοί παράμετροι που επηρεάζουν την αυτονομία, όπως οι διάφορες κλίσεις των δρόμων, το φορτίο, η πίεση των ελαστικών, η χρήση αξεσουάρ (βαλίτσας/παρμπρίζ), το βάρος του αναβάτη και ο ρυθμός οδήγησης που ποικίλει ανάλογα τον αναβάτη.
# Συντήρηση / Τεχνικά θέματα
Αναζητώ πληροφορίες σχετικά με τη συντήρηση του οχήματος μου
Κάθε πότε πρέπει να κάνω service στο όχημά μου;
Στη σελίδα του κάθε μοντέλου υπάρχει πίνακας με το πρόγραμμα συντήρησης του οχήματός σας.
Για παλαιότερο μοντέλο που δε βρίσκεται αναρτημένο στο site, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας
Ποιος ο κωδικός χρώματος του οχήματός μου;
Κωδικοί χρώματος δεν διατίθενται από τον κατασκευαστή.
Που μπορώ να απευθυνθώ για service ή επισκευή του οχήματός μου;
Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο συνεργαζόμενο συνεργείo μέσα από το δίκτυο συνεργατών μας στο σύνδεσμο
Μπορώ να ελέγξω κάτι μόνος μου στο όχημά μου;
Διαβάστε με προσοχή το έντυπο Owner’s Manual που σας παραδόθηκε με την αγορά του οχήματος. Ως ιδιοκτήτης του οχήματος, πρέπει να ελέγχετε την πίεση στον αέρα των ελαστικών και να κάνετε τον έλεγχο της στάθμης του λαδιού κινητήρα σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης και αν χρειάζεται να προχωρήσετε σε πλήρωση.
Για να διασφαλίσετε τη συνέχιση της εγγύησης του οχήματός σας, τα προγραμματισμένα σέρβις θα πρέπει να εκτελούνται από συνεργαζόμενα συνεργεία.
Τα συνεργαζόμενα συνεργεία λαμβάνουν τεχνική ενημέρωση, έχουν πρόσβαση σε τεχνικές οδηγίες και ενημερώσεις για το κάθε όχημα ξεχωριστά, καταχωρούν τις πληροφορίες για την εκτέλεση ενός service στο όχημά σας μέσω online συστήματος με την εταιρεία.
Η καταγραφή του ιστορικού του οχήματος είναι απαραίτητη για τη συνέχιση της εγγύησης.
Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο συνεργαζόμενο συνεργείo μέσα από το δίκτυο συνεργατών μας στο σύνδεσμο
Πόσο θα μου κοστίσει ένα service;
Tα συνεργαζόμενα συνεργεία είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις. Οι τιμές για το κόστος των εργασιών καθορίζονται από τα ίδια ελεύθερα και ανταγωνιστικά.
Μπορείτε να έχετε εκτίμηση του κόστους του κάθε service μέσα από τη σελίδα του κάθε μοντέλου στο site μας. Εκεί θα βρείτε αναρτημένη την πιο πρόσφατη έκδοση του προγράμματος συντήρησης, τον εκτιμώμενο χρόνο εργασίας για κάθε service καθώς και τις ενδεικτικές τιμές αναλωσίμων ανταλλακτικών για τις απαιτούμενες εργασίες.
Που καταγράφονται τα service του οχήματος;
Tα συνεργαζόμενα συνεργεία καταχωρούν τις πληροφορίες για την εκτέλεση του service του οχήματός σας μέσω online συστήματος με την εταιρεία. Έτσι διασφαλίζεται η συνέχιση της εγγύησης του οχήματος. Για να κρατήσετε δικό σας ιστορικό, θα πρέπει να τους υποδείξετε να σας καταγράφουν τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν και στο έντυπο όρων εγγύησης στο πεδίο “SERVICE”.
Έχω χάσει το βιβλιάριο καταγραφής service. Πώς μπορώ να τα λάβω;
Τα συνεργεία διαθέτουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικά καταγεγραμμένο ιστορικό service του οχήματος.
Παρακαλούμε επισκεφτείτε ένα συνεργείο του δικτύου για να αντιγράψετε σε νέο δικό σας έντυπο το ιστορικό service.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας είναι:
Για συμβατικά οχήματα:
Δευτέρα – Παρασκευή | 11:00 – 14:00
Τηλ.: 210 9403880
Για ηλεκτρικά οχήματα:
Δευτέρα – Παρασκευή | 9:00 – 12:00
Τηλ.: 210 9403880
Για να έχετε οποιαδήποτε πληροφορία, θα πρέπει να γνωρίζετε όλο τον 17ψηφιο αριθμό του οχήματός σας, ο οποίος αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο (Ε).
Αντιμετωπίζω κάποιο τεχνικό θέμα με το όχημά μου
Ποια η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω σε περίπτωση τεχνικού θέματος στην περίοδο της εγγύησης;
Διαβάστε με προσοχή το έντυπο Owner’s Manual και το έντυπο όρων εγγύησης που σας παραδόθηκε με την αγορά του οχήματος.
Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε συνεργαζόμενο συνεργείο για τη διεκπεραίωση αιτήματος εγγύησης.
Το συνεργαζόμενο συνεργείο είναι αρμόδιο για να πραγματοποιήσει έλεγχο, διάγνωση και την αποστολή της αίτησης εγγύησης προς το εργοστάσιο.
Το συνεργείο θα σας ενημερώσει για την πορεία του αιτήματός σας.
Αρμόδιο για την ολοκλήρωση της αίτησης και επισκευή του οχήματός σας είναι το συνεργείο που πραγματοποίησε την αίτηση εγγύησης. Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο συνεργαζόμενο συνεργείο μέσα από το δίκτυο συνεργατών μας στον σύνδεσμο.
Επισκέφτηκα συνεργαζόμενο συνεργείο και έγινε αίτηση εγγύησης για το όχημα μου. Γίνεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας και επισκευή να γίνει από άλλο συνεργαζόμενο συνεργείο;
Αρμόδιο για την ολοκλήρωση της αίτησης και επισκευή του οχήματός σας είναι το συνεργείο που πραγματοποίησε την αίτηση εγγύησης. Δε γίνεται δεκτή νέα αίτηση εγγύησης για το ίδιο σύμπτωμα αν δεν έχει ολοκληρωθεί η ενέργεια και η επισκευή του οχήματος από το συνεργείο που πραγματοποίησε την αρχική αίτηση εγγύησης, καθώς πιθανόν τα ανταλλακτικά που απαιτούνται να έχουν ήδη σταλεί στο αρχικό συνεργείο.
Η αίτηση εγγύησης που έκανε το συνεργείο για το όχημά μου απορρίφθηκε. Γιατί συνέβη αυτό ενώ ακόμη δεν έχει παρέλθει ο χρόνος της εγγύησης;
Διαβάστε με προσοχή το έντυπο όρων εγγύησης που σας παραδόθηκε με την αγορά του οχήματος. Εκεί αναγράφονται οι πιθανοί λόγοι.
Μπορείτε να ενημερωθείτε από το συνεργείο για ποιον συγκεκριμένο λόγο το εργοστάσιο απέρριψε την αίτηση εγγύησης.
Το όχημά μου έχει ακινητοποιηθεί. Μπορείτε να το μεταφέρετε στο συνεργείο;
Μπορεί ο λόγος ακινητοποίησης να οφείλεται σε κάτι πολύ απλό. Ελέγξατε για πιθανή ανάγκη πλήρωσης του δοχείου βενζίνης ή κάποιο ξεχασμένο διακόπτη που απενεργοποιεί την παροχή ρεύματος του οχήματος (π.χ. πλαϊνό σταντ ανοιχτό, διακόπτης ασφαλείας κάτω από τη σέλα, kill switch, ξεχασμένη σχέση ταχύτητας στο κιβώτιο ταχυτήτων).
Ελέγξατε αν κατά την ασφάλιση του οχήματος έχετε συμπεριλάβει υπηρεσία οδικής βοήθειας στο συμβόλαιό σας.
Η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. δε διαθέτει σχετική υπηρεσία. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα πώλησης ή με τα συνεργαζόμενα συνεργεία της περιοχής σας για το αν παρέχεται υπηρεσία μεταφοράς προς το συνεργείο τους. Δείτε το δίκτυο συνεργατών μας στο σύνδεσμο.
Μετά από επίσκεψη σε συνεργείο, το τεχνικό θέμα συνεχίζει να υφίσταται. Να απευθυνθώ σε άλλο συνεργαζόμενο συνεργείο;
Βεβαίως και μπορείτε να απευθυνθείτε, αλλά αν οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν δεν γίνουν σε καθεστώς εγγύησης δεν εξασφαλίζετε την δωρεάν εκτέλεση της όποιας εργασίας.
Προτείνουμε την εκ νέου επίσκεψή σας στο συνεργείο που είχε αναλάβει τον αρχικό τεχνικό έλεγχο, να ζητήσετε επανάληψη του ελέγχου του οχήματός σας και να επικοινωνήσει το συνεργείο μαζί μας για τεχνικές συμβουλές.
Τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία αποτελούν ανεξάρτητες επιχειρήσεις με άδεια συνεργείου και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που έχουν εκδοθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους. Η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. αναλαμβάνει την τεχνική τους ενημέρωση σε θέματα που αφορούν οχήματα εμπορίας της. Αν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας μεταφέρετε την άποψή σας σχετικά με το συνεργείο, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρία, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και ο αρμόδιος για την οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας είναι:
Για συμβατικά οχήματα:
Δευτέρα – Παρασκευή | 11:00 – 14:00
Τηλ.: 210 9403880
Για ηλεκτρικά οχήματα:
Δευτέρα – Παρασκευή | 9:00 – 12:00
Τηλ.: 210 9403880
Για να έχετε οποιαδήποτε πληροφορία, θα πρέπει να γνωρίζετε όλο τον 17ψηφιο αριθμό του οχήματός σας, ο οποίος αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο (Ε).
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
# Αγορά ανταλλακτικού
Θέλω να προμηθευτώ ένα ανταλλακτικό.
Για την προμήθεια των ανταλλακτικών σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα με το δίκτυο συνεργατών μας.
Εφόσον επιθυμείτε προμήθεια κάποιων εξαρτημάτων από την εταιρεία μας θα πρέπει να τα παραλάβετε από το υποκατάστημά μας στην Καλλιθέα, Θησέως 309. Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα και να πληροφορηθείτε τις τιμές διάθεσης των ανταλλακτικών ή εναλλακτικά να τηλεφωνήσετε στο 210-9403880 μεταξύ 11:00 & 14:00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
Μπορείτε να μου στείλετε ένα ανταλλακτικό;
Η εταιρία δεν εκτελεί αποστολές ανταλλακτικών σε ιδιώτες.
Για την προμήθεια των ανταλλακτικών σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα με το δίκτυο συνεργατών.
Πως μπορώ να μάθω την τιμή ενός ανταλλακτικού;
Για να πληροφορηθείτε τις τιμές διάθεσης των ανταλλακτικών, μπορείτε:
- Να επισκεφτείτε το υποκατάστημά μας στην Καλλιθέα, Θησέως 309 ή
- Να τηλεφωνήσετε στο 210-9403880 μεταξύ 11:00 & 14:00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής ή
- Να απευθυνθείτε στο συνεργάτη μας στην περιοχή σας ή στα κέντρα ανταλλακτικών Αττικής.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ολόκληρο τον 17ψηφιο αριθμό πλαισίου του οχήματός σας, ο οποίος αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο (Ε).
Τι κάνω σε περίπτωση καθυστέρησης παραλαβής ανταλλακτικών;
Επικοινωνήστε με το συνεργείο ή το κατάστημα όπου κάνατε την παραγγελία για ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί από το κατάστημα και σημειώστε την ημερομηνία καταχώρησης.
Αν η πληροφόρηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Για να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα χρειαστούμε τον αριθμό παραγγελίας που έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
Δε βρήκα την απάντηση που έψαχνα. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.